Kiriman Coffee Gold 916 ke Kelantan

Penghantaran kopi Mocha Kurma pracampuran ke Jalan Pasir Mas

Kopi Mocha Kurma pracampuran – Coffee Gold 916 boleh dijadikan minuman rasmi bagi penggemar untuk persediaan tenaga sepanjang hari. Tenaga yang baik datangnya daripada pemakanan yang seimbang dan selamat untuk digunakan. Menyokong kempen ‘Kopi Malaysia‘ yang sering dipaparkan setiap malam di kaca televisyen iaitu semua jenis kopi buatan Malaysia adalah kopi Malaysia, maka Coffee Gold 916 turut sama ingin berkongsi cita rasa istimewa dengan aroma menyegarkan dan penuh khasiat yang menyihatkan. Nisbah kafein yang rendah menjadikan Coffee Gold 916 mesra kepada semua penggemar kopi dengan kandungan nutrisi daripada ramuan terpilih antaranya seperti kurmamadu dan ekstrak bilberry. Kiriman Coffee Gold 916 ke Jalan Pasir Mas, Kelantan dinantikan penggemar untuk merasai sendiri keenakan kopi Mocha Kurma pracampuran yang terdiri daripada bahan-bahan yang bermanfaat untuk tujuan kesihatan dan penilaian terbaik adalah daripada pengguna yang akan membuat pilihan sejauh mana keakraban Coffee Gold 916 yang akan saling bersentuhan sentimental aroma Mocha Kurma.

Continue reading “Kiriman Coffee Gold 916 ke Kelantan”

Kiriman Coffee Gold 916 ke Johor

Penghantaran kopi Mocha Kurma pracampuran ke Pasir Gudang

Kopi Mocha Kurma pracampuran – Coffee Gold 916 tampil setiap kali penggemar perlukan tenaga berpanjangan. Menyediakan cita rasa istimewa dengan aroma menyegarkan dan penuh khasiat yang menyihatkan. Nisbah kafein yang rendah menjadikan Coffee Gold 916 mesra kepada semua penggemar kopi dengan kandungan nutrisi daripada ramuan terpilih antaranya seperti kurmamadu dan ekstrak bilberry. Kiriman Coffee Gold 916 ke Pasir Gudang, Johor dinantikan penggemar untuk merasai sendiri keenakan kopi Mocha Kurma pracampuran yang terdiri daripada bahan-bahan yang bermanfaat untuk tujuan kesihatan dan penilaian terbaik adalah daripada pengguna yang akan membuat pilihan sejauh mana keakraban Coffee Gold 916 yang akan saling bersentuhan sentimental aroma Mocha Kurma.

Continue reading “Kiriman Coffee Gold 916 ke Johor”

Coffee Gold 916 di Hospital USM

Kopi Mocha Kurma pracampuran di USM Kubang Kerian

Hospital Universiti Sains Malaysia (USM) Kubang Kerian, Kelantan menerusi hasrat awal penubuhan Fakulti Perubatan telah dicetuskan pada April 1974 dan dilaksanakan penubuhannya secara rasmi pada awal tahun 1979. Kewujudan Hospital USM menjadi tumpuan ramai yang tidak hanya terdiri di kalangan pesakit yang ingin mendapatkan rawatan, malah para peniaga juga memanfaatkannya demi sesuap nasi samada mendirikan kedai, menyewa bangunan atau menjaja di kawasan berhampiran USM. Minuman enak kopi Mocha Kurma pracampuranCoffee Gold 916 antara produk kopi yang kini boleh didapati melalui wakil ejen; Puan Nurul Akmar di Hospital USM menerusi talian 017-989 9846. Bandar Baru Kubang Kerian kini pesat dengan kewujudan bangunan komersial dan perumahan antaranya pasar raya Mydin Hypermarket, gedung Jakel Textile dan pasar raya Eco. Coffee Gold 916 selain boleh didapati di Hospital USM, ia juga boleh diperolehi di food court Mydin Kubang Kerian (Kedai Aneka Kuih).

Continue reading “Coffee Gold 916 di Hospital USM”

Kak Zura ejen Coffee Gold 916

Jana pendapatan dengan Coffee Gold 916

Jana pendapatan, tingkatkan ekonomi dan luaskan sumber pencarian rezeki antara slogan yang sering ditemui dalam kebanyakan iklan pemasaran produk. Selalunya memilih sumber pendapatan lain setelah mempunyai pekerjaan tetap atau yang telah sedia ada, dikenali sebagai sumber pendapatan tambahan. Rezeki boleh dikembangkan dalam pelbagai cara, asal sahaja ianya halal maka tiada salahnya jika ia dijana untuk memperolehi pendapatan yang lebih baik. Mempunyai pendapatan yang baik akan memudahkan banyak urusan dapat diselesaikan. Produk berkaitan makanan dan minuman antara sumber jana pendapatan yang mendapat penerimaan tinggi di kalangan rakyat Malaysia. Produk minuman antaranya Coffee Gold 916 yang dikenali sebagai kopi Mocha Kurma pracampuran boleh dijadikan sumber pendapatan tambahan sebagaimana dilakukan Kak Zura yang telah menyertai perniagaan Coffee Gold 916 sebagai langkah untuk menambah pendapatan keluarga. Selain itu, penggemar kopi yang berada di sekitar Kota Bharu terutamanya kawasan Kedai Lalat boleh dapatkan Coffee Gold 916 melalui Kak Zura.

Continue reading “Kak Zura ejen Coffee Gold 916”

Kunjungan Kak Manja Coffee Gold 916

Berkongsi ilmu perniagaan Coffee Gold 916

Bermula dengan serangkai pertanyaan berkaitan Coffee Gold 916 membawa kepada sebuah pertemuan di Jalan Dato’ Lundang, Kota Bharu. Pemilik nama usahawan kopi Mocha Kurma pracampuran – Kamariah Wan Hassan selaku master stokis Coffee Gold 916 di Kota Bharu – Tumpat lebih senang memperkenalkan diri dengan panggilan Kak Manja. Kunjungan Kak Manja di teratak keluarga selain membawa kopi Mocha Kurma pracampuran yang ditempah untuk layak menceburi perniagaan Coffee Gold 916, juga turut berkongsi ilmu keusahawanan dengan pelbagai pendedahan berhubung strategi dan pemasaran.

Continue reading “Kunjungan Kak Manja Coffee Gold 916”

Jana pendapatan dengan Coffee Gold 916

Peluang tambah pendapatan dengan kopi Mocha Kurma pracampuran

Hari ini rata-rata rakyat Malaysia umumnya masih lagi belum mampu untuk menarik nafas lega dengan suhu ekonomi yang ada. Ekonomi negara dengan cabarannya, sementara warga masih dibelenggu dengan pendapatan tidak mencukupi bagi setiap gaji yang masuk ke dalam poket dan akaun. Manakala golongan yang berkerja sendiri, pendapatannya pula tidak menentu. Lingkaran pandemik dan karenah birokrasi membuat warga dibelit sengsara dalam mencukupkan sesuap nasi untuk ditelan. Hasilnya kini, setiap seorang warga paling tidak, mempunyai dua pekerjaan untuk digalas setiap hari. Dalam kemelut ini, muncul sebuah perniagaan yang dikenali sebagai Coffee Gold 916 atau kopi Mocha Kurma pracampuran bertujuan memperkenalkan sejenis kopi yang menyihatkan dan peluang jana pendapatan.

Continue reading “Jana pendapatan dengan Coffee Gold 916”

Kiriman Coffee Gold 916 ke Negeri Sembilan

Penghantaran kopi Mocha Kurma pracampuran ke Bahau

Kopi Mocha Kurma pracampuranCoffee Gold 916 tampil menjentik cita rasa penggemar dengan aroma menyegarkan dan penuh khasiat yang menyihatkan. Nisbah kafein yang rendah menjadikan Coffee Gold 916 mesra kepada semua penggemar kopi dengan kandungan nutrisi daripada ramuan terpilih antaranya seperti kurma, madu dan ekstrak billbery. Kiriman Coffee Gold 916 ke Bahau, Negeri Sembilan dinantikan penggemar untuk merasai sendiri keenakan kopi Mocha Kurma pracampuran yang terdiri daripada bahan-bahan yang bermanfaat untuk tujuan kesihatan dan penilaian terbaik adalah daripada pengguna yang akan membuat pilihan sejauh mana keakraban Coffee Gold 916 yang akan saling bersentuhan sentimental aroma Mocha Kurma.

Continue reading “Kiriman Coffee Gold 916 ke Negeri Sembilan”

J&T Express Kedai Lalat

Ekspres penghantaran Coffee Gold 916

Menggunakan khidmat penghantaran ekspres J&T sebagai courier yang paling mudah untuk memastikan kopi Mocha Kurma pracampuran tiba ke destinasi penerima dengan lebih cepat. Bagi kawasan Jalan Raja Sakti dan Pengkalan Datu, dahulunya pusat J&T Express yang paling dekat ialah di Padang Tembak, Pengkalan Chepa. Kini terdapat dua pusat khidmat J&T Express yang lebih dekat iaitu J&T Express Kedai Lalat dan J&T Express Sering. Penghantaran Coffee Gold 916 Mocha Kurma menjadi semakin mudah.

Continue reading “J&T Express Kedai Lalat”

Maklumat pemakanan Coffee Gold 916

Size hidangan 25 gram Coffee Gold 916

Maklumat pemakanan Coffee Gold 916 Mocha Kurma untuk serving size (saiz hidangan) 25 gram seperti berikut :

Tenaga (Energy) 133 kcal (559kJ)
Karbohidrate (Carbohydrate) 13.2g
Protein (Protein) 1.2g
Lemak (Fat) 8.4g

Continue reading “Maklumat pemakanan Coffee Gold 916”

Hubungi Ejen Coffee Gold 916

Ejen kopi Mocha Kurma pracampuran di Kota Bharu

Jadilah penggemar Coffee Gold 916 dengan menikmati sendiri aroma kopi Mocha Kurma pracampuran yang menenangkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh diajukan kepada ejen Coffee Gold 916 Kota Bharu, Puan Nurul Huda menerusi aplikasi WhatsApp dan Telegram di talian 014-507 5708.

Design a site like this with WordPress.com
Get started